מרכז המידע

פניה לשירות לקוחות

שאלות ותשובות

  • הזמן המינימלי להזמנת שירות שמירה פרטית ע"י אח/ות, סטודנט/ית, או מטפל/ת מיומן/ת הוא 6 שעות.
  • ניתן להזמין שירות עד 3 שעות לפני מועד השירות המתוכנן.
  • בהחלט שאפשר, דרך האפליקציה שלנו תוכלו להירשם ולהזמין שירות ליקר לליבכם, רק תדאגו להיות נוכחים/זמינים בטלפון בעת הגעת נותן השירות.
  • אין לנו עדיין הסכמים בין הפלטפורמה שלנו לבין קופות החולים השונות, בעתיד הלא רחוק אולי זה יקרה, הישארו מעודכנים.
  • יש לבדוק את הנושא מול קופת החולים אליה אתם שייכים.
  • לצערנו שירות זה עדיין לא קיים באפליקציה שלנו, בעתיד הלא רחוק זה יקרה, הישארו מעודכנים.
  • גרסת הפלטפורמה שלנו עדיין גרסת "בטא" ניסיונית לכן לצערנו אופציה זו עדיין לא קיימת, אך ממש בקרוב זה יקרה, הישארו מעודכנים.
  • זה כן אפשרי, ניתן ליצור קשר איתנו בטלפון, ואנחנו נדאג לסדר לכם שירות מקצועי עד הבית.
  • הזמן המקסימלי לשירות שמירה פרטית ע"י אח/ות, סטודנט/ית, או מטפל/ת מיומן/ת הוא 26 שעות להזמנה אחת.
  • בהודעת ביטול עד 24 שעות לפני המועד המוסכם לאספקת השירות יזוכה הלקוח בהחזר כספי מלא.
  • בהודעת ביטול במהלך 6-24 שעות לפני המועד המוסכם לאספקת השירות יזוכה הלקוח בהחזר על סך 100ש"ח.
  • בהודעת ביטול במהלך 6 שעות לפני המועד המוסכם לאספקת השירות הלקוח לא יזוכה כלל.

ShareCare App

פלטפורמה טכנולוגית המקשרת בין נותני שירות בתחום הבריאות לבין לקוחות שמחפשים מגוון טיפולי בית ליקיריהם. בתהליך קל ופשוט, ללא המתנה וללא דחייה כאן ועכשיו. ממלאים פרטים, בוחרים שירות מבוקש והפלטפורמה תציע לכם נותן שירות זמין בסביבה שלכם. זהו - קל ופשוט!

זקוקים לעזרה?
דילוג לתוכן